خانه / پروژه های کتابخانه ای / راه اندازی لودسل با کتابخانه مبدل CS1180

راه اندازی لودسل با کتابخانه مبدل CS1180

در راستای راه اندازی لودسل با آی سی CS1180 که یک مبدل آنالوگ به دیجیتال ۲۴ بیتی می باشد این پروژه را برایتان آماده نموده ایم. به دلیل اینکه طراحی تحت این آی سی مبدل، پیچیدگی های فراوانی دارد بر آن شدیم تا کتابخانه راه انداز کامل مخصوص لودسل را در قالب یک محصول آماده نمائیم .

ما برای این آی سی، کتابخانه راه اندازی آماده کردیم که این کتابخانه بسیار کامل بوده و کلیه امکانات این آی سی A/D به منظور راه اندازی لودسل را تحت پوشش قرار می دهد. کتابخانه به زبان C تحت کامپایلر WinAVR نوشته شده است که در صورت سفارش خرید این کتابخانه، توضیحات کامل راه اندازی به همراه شماتیک مدار را دریافت خواهید نمود.

ما به طور مثال در پروژه ای یک لودسل با حداکثر رنج ۱۵۰ کیلوگرم با خروجی شناور را با آی سی CS1180 درایو کرده ایم که اطلاعات مربوط به وزن جسم مورد نظر را بر روی یک سون سگمنت به نمایش در می آید. در این پروژه طراحی مدار به نحوی صورت گرفته است که با راه اندازی لودسل تحت مد Chopper Modulation در این آی سی، تا حد زیادی عملکرد آن در مقابل نویز محافظت شود .

برخی از ویژگی های آی سی مبدل CS1180 جهت استفاده در مقوله راه اندازی لودسل ها بصورت زیر می باشد:

The CS1180 is precision, low power dissipation, Analog-to-Digital (A/D) converter with 24-bit resolution and up to 19-bit ENOB. The CS1180 has world wide applications in industrial process control, weigh scales, liquid/gas chemical analysis, blood analysis, smart transmitters and portable instrumentation.

۱- ۲۴ bits no missing code, 19 bits effective precision analog-to-digital converter
۲- Simultaneous 50Hz and 60Hz rejection (reaching -90dB)
۳- PGA gains from 1 to 128
۴- Single-cycle setting
۵- Programmable ADC data output rates
۶- External differential reference of 0.1V to 5V
۷- On-chip calibration
۸- Integrated compatible SPI bus interface
۱۰- APPLICATIONS
۱۱- Industrial process control
۱۲- Weight scales
۱۳- Liquid/gas chemical analysis
۱۴- Blood analysis
۱۵- Smart transmitters
۱۶- Portable instrumentation

همچنین لازم به توضیح می باشد که در صورت سفارش، ما میتوانیم این آی سی مبدل را در هر پروژه ای برای شما راه اندازی نموده و یا حتی سورس کامل راه اندازی لودسل را با آی سی مبدل های دیگری مانند سری های ADxxxx طراحی نماییم. کافی است بدین منظور از طریق سامانه ثبت سفارش پروژه اقدام به ارسال جزئیات پروژه درخواستی خود نمائید.

 

  • قیمت
  • ابعاد
  • کد پروژه
  • خرید پروژه
  • پشتیبانی
فایل کتابخانه + شماتیک = ۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال
این محصول صرفاً سورس کتابخانه راه انداز می باشد

ویژگی های این محصول

قابلیت استفاده بصورت پک راه انداز
امکان بروزرسانی این محصول
طراحی صنعتی کتابخانه
کاربردی بودن محصول
پشتیبانی این محصول
کیفیت برنامه نویسی
امکان اعمال تغییرات
تحویل سورس کامل

مجموع

ویژگی هایی که ما به این محصول نسبت می دهیم

امتیاز کاربران: 4.4 ( 1 رای)
لینک کوتاه:

درباره افشین علیزاده

مرا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته های برق و کامپیوتر بشناسید‌. بدیهی است در دنیایی زندگی می‌کنم که از دریای بی‌کران علایقم‌، فقط قطراتی اندک نصیبم می‌شود. معتقدم مهندسی یعنی «خلاقیت»‌ در کار بردن علوم و فنون به منظور طراحی و یا توسعه ساختارها، و همواره سعی کرده ام تا در این مسیر دشوار قدم هایی هر چند کوچک بردارم. به لحاظ تحصیلی نیز هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) مهندسی برق قدرت گرایش الکترونیک قدرت، در تهران می باشم.

۱۰ نظر

  1. مهدی یوسفی

    سلام جناب دکتر. اخیرا یک دستگاه لودسل ۱۰۰ تنی خریده ام. روی یکی از جک های آزمایشگاه کالیبره کردم مشکلی نداشت. روی جک کناری نصبش کردم همینکه دکمه بارگذاری کند رو می زنم نویز میده. به طوری که تا بیشترین ظرفیت لودسل یعنی ۱۰۰ تن بالا پایین میره. یکی از LVDT ها هم که اخیرا روی یک جک دیگه کالیبره کردیم هم نویز داره ولی یه LVDT ی دیگه که قبلا استفاده می کردیم نویز نداره. کارمون گیره و شدیدا نیاز به راهنمایی جنابعالی داریم. به نظرتون علت چنین مشکلی چی میتونه باشه. پیشاپیش سپاسگزارم.

    • به دلیل اینکه اطلاعی از جزئیات دستگاهی که خرید کرده اید نداریم، نمی توان نظری داد. در ضمن کار ما طراحی پروژه می باشد و درباره محصولاتی که توسط سایر مجموعه ها آماده می شود نمی توانیم اظهار نظر کنیم. شما می بایست به سازنده یا توزیع کننده اصلی آن محصول رجوع نمائید. موفق باشد.

  2. صفرزاده

    سلام. من یه ست آپ بارگذاری دارم. ولی خروجی که از طریق یه برد و دیتالاگر لودسل می گیرم نویز داره.
    آیا میشه خروجی این مدار ی که شما طراحی کردید رو به همان دیتالاگر من وصل کرد. و نویزها را حذف کرد

  3. من میخواستم ببینم که آیا امکان دارد مداری رو برام طراحی کنید که به لودسل وصل بشه و همزمان بتوان بصورت آنلاین از لود سل داده گرفت؟

  4. سلام
    قیمت پروژه مونتاژ شده بدون لودسل و فاقد سورس کتابخانه چقدر است؟

    • قیمت درج شده در این پروژه برای تحویل سورس می باشد و شامل مونتاژ مدار نمیشود. ولی قیمت پروژه مونتاژ شده به شرط عدم تحویل سورس، ۲۰۰ هزار تومان می باشد .

  5. پروژه ترازو 50کیلویی با دقت 1گرم نیاز دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *