خانه / پروژه های بروز شده / فرکانس متر ۱ گیگاهرتز

فرکانس متر ۱ گیگاهرتز

یکی از نیاز های اصلی علاقه مندان به علم مخابرات و سیستم های بیسیم برد بالا، یک فرکانس متر دقیق است. این ابزار همانند اهم متر یا ولت متر، نیاز هر فرد علاقه مند به فرستنده های پرقدرت موج متوسط و فرکانس بالا می باشد. مداری که طراحی شده است، فرکانس متر ۱ گیگاهرتز دقیق با دقت ۶ رقم اعشار با میکروکنترلر ATMEGA8A می باشد که فرکانس های ۱ هرتز تا ۱ گیگاهرتز را اندازه گیری می کند. این فرکانس متر با استفاده از آی سی های تقسیم کننده فرکانس (Prescaler) طراحی و ساخته شده است و دارای حساسیت قابل قبولی می باشد.

فرکانس متر ۱ گیگاهرتز دارای دو Mode برای فرکانس های بالا و پایین بوده و به کمک کلید های کشویی می توان دستگاه را در یکی از دو مد Low Freq یا High Freq قرار داد. در مد Low Freq محدوده اندازه گیری فرکانس بین ۱ هرتز تا حدود ۱ مگاهرتز با دقت سه رقم اعشار (۰٫۰۰۰) و دامنه ولتاژ ورودی مجاز بین ۴ الی ۵ ولت و همچنین در مد High Freq محدوده اندازه گیری بین ۱ مگاهرتز تا ۱ گیگاهرتز و با دقت ۶ رقم اعشار (۰٫۰۰۰۰۰۰) دامنه ولتاژ ورودی مجاز بین ۲٫۲ الی ۵ ولت، خواهد بود.

در طراحی فرکانس متر ۱ گیگاهرتز، از ۲ آی سی تقسیم فرکانس به نام های SP8704 و SN74LS90 استفاده شده است که آی سی اول تا ورودی ۱ گیگاهرتز را دریافت کرده و فرکانس حاصل را بر ۱۲۸ تقسیم می نماید و آی سی بعدی (۲ عدد) هر کدام عدد به دست آمده را بر ۱۰ تقسیم می کنند که نتیجه حاصل شده در عدد ۱۲۸۰۰ ضرب می شود و فرکانس واقعی را نمایش می دهد. ورودی فرکانس متر ۱ گیگا هرتز می تواند مربعی، سینوسی و دندان اره ای باشد. در این تصویر نمایی از آی سی SP8704 را می بینید که به صورت SMD بوده و پشت مدار فرکانس متر ۱ گیگاهرتز لحیم شده است .

فرکانس متر ۱ گیگاهرتز - آی سی sp8704

برنامه پروژه فرکانس متر ۱ گیگاهرتز، به زبان بسیک تحت کامپایلر Bascom AVR نوشته شده است که در صورت سفارش شما قابل تبدیل به زبان C تحت کامپایلر کدویژن میباشد. همچنین در صورت درخواست میتوان هر تغییرات دلخواهی را روی این پروژه حتی تحت طراحی جداگانه ای، اعمال نمود . قابل ذکر می باشد که فرکانس متر ۱ گیگاهرتز با وجود اینکه دارای دقت بالایی می باشد ولی به منظور استفاده در صنایع حساس و بسیار دقیق مخابراتی توصیه نمی شود .

بروز رسانی های این پروژه

نسخه ۱٫۵
این پروژه در تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ مورد بازنگردی قرار گرفته و به نسخه ۱٫۵ ارتقاء یافت و برخی مشکلات موجود در نسخه ۱٫۰ از جمله خطای اندازه گیری در فرکانس های بالا مرتفع گردید .

نسخه ۱٫۸
این پروژه در تاریخ ۱۳۹۳/۸/۱۰ مورد بازنگردی قرار گرفته و به نسخه ۱٫۸ ارتقاء یافت که تصاویر مدار جدید بصورت زیر می باشد :

تغییرات مهمی که در نسخه ۱٫۸ پروژه فرکانس متر ۱ گیگاهرتز، صورت گرفته است بصورت زیر می باشند :
۱- طراحی شماتیک و PCB تحت نرم افزار Altium Designer به همراه طراحی کتابخانه SP8704
۲- بازنگری اساسی در بخش ورودی فرکانس بالا
۳- اضافه کردن ۱ عدد خازن ضد نویز در نزدیکی نمایشگر
۴- اضافه کردن کلید قطع و وصل تغذیه اصلی
۵- اضافه نمودن دیود محافظت کننده از ورودی ولتاژ با پلاریته معکوس
۶- هم راستا کردن سوئیچ های تعیین محدوده فرکانسی در نقشه PCB
۷- اضافه نمودن یک عدد LED پاور
۸- کوچکتر شدن سایز مدار
۹- بهینه سازی برنامه جهت اندازه گیری دقیق تر ورودی سینوسی

نسخه ۱٫۹
این پروژه در تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۳ مورد بازنگردی قرار گرفته و به نسخه ۱٫۹ ارتقاء یافت. در این بروز رسانی تغییراتی در نقشه PCB به منظور اندازه گیری فرکانس های بالا با حداقل خطای ممکن، اعمال گردید .

نسخه ۲٫۵
این پروژه در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ به نسخه ۲٫۵ ارتقاء یافت. در این بروز رسانی تغییرات زیر در این محصول اعمال گردید:
۱- اصلاح برخی مشکلات گزارش شده در فرکانس های زیر ۱۰۰ کیلوهرتز
۲- اصلاح PCB و رفع نویز ناشی از برخی منابع تغذیه
۳- برطرف نمودن مشکل پرش اطلاعات نمایش داده شده بر روی السیدی در بعضی مواقع
۴- بهینه سازی برنامه در بخش اندازه گیری تعداد پالس های ورودی

تصاویر مربوط به نسخه ۲٫۵ پروژه فرکانس متر ۱ گیگاهرتز، بصورت زیر می باشد:

 

  • قیمت
  • ابعاد
  • کد پروژه
  • سفارش پروژه
  • پشتیبانی
برد مونتاژ شده (بدون قاب) = ۹،۵۰۰،۰۰۰ ریال
برد مونتاژ شده (با قاب پلاستیکی رومیزی و قابلیت اتصال USB به کامپیوتر) = ۱۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال
سورس کامل محصول = ۲۲،۵۰۰،۰۰۰ ریال
طول = ۱۲۰ میلی متر
عرض = ۶۵ میلی متر

ویژگی های بارز این محصول

قابلیت استفاده بصورت پرتابل
امکان بروزرسانی این محصول
پیشتیبانی این محصول
هماهنگی PCB با قاب
طراحی صنعتی پروژه
امکان تولید انبوه پروژه
کیفیت برنامه نویسی
امکان اعمال تغییرات
تحویل سورس کامل
کاربردی بودن پروژه

مجموع

ویژگی هایی که ما به این محصول نسبت می دهیم

امتیاز کاربران: 3.07 ( 11 رای)
لینک کوتاه:

درباره افشین علیزاده

مرا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته های برق و کامپیوتر بشناسید‌. بدیهی است در دنیایی زندگی می‌کنم که از دریای بی‌کران علایقم‌، فقط قطراتی اندک نصیبم می‌شود. معتقدم مهندسی یعنی «خلاقیت»‌ در کار بردن علوم و فنون به منظور طراحی و یا توسعه ساختارها، و همواره سعی کرده ام تا در این مسیر دشوار قدم هایی هر چند کوچک بردارم. به لحاظ تحصیلی نیز هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) مهندسی برق قدرت گرایش الکترونیک قدرت، در تهران می باشم.

۶۲ نظر

  1. سلام میتونی از فرکانسمتر رادیوهای جیبی چند موج که واریابل خازنی هستند بهره بگیری یک مقدار کمیاب شده اند ولی میشه گیر اورد دقیقا کار شما را انجام میده البته از رادیوهای دیجیتالی جدید که پروگرام شده هستند نباشه

  2. سلام فروشی دارید قیمت بدید؟

    • بله فروش داریم. برای تعداد بالا هم می بایست از طریق بخش تماس با ما، تعداد مورد نیاز رو مطرح کنید تا برآورد رو خدمتتون ارائه بدیم

  3. با سلام
    بنده تعدادی بیسیم های قدیمی دارم که در نمایشگاه های دفاع مقدس استفاده می کنم . آیا از این دستگاه می توان برای تنظیم این بیسیم ها استفاده کرد؟ رنج فرکانس بیسیم ها از ۳۰ الی ۴۰۰ مگ است ( مدل های مختلف ) دارد
    با تشکر

    • به نظرم امکان استفاده از دستگاه ما برای کاربری که شما مدنظر دارید وجود ندارد چون دستگاه های بی سیم یا باید بصورت غیرتماسی فرکانس آنها اندازه گیری شود یا اینکه تطبیق دامنه سیگنال آنها با دستگاه ما هماهنگ نمی باشد

    • با یدونه رادیو جیبی دیجیتال اف ام که واریابلی هستند میتونی فرکانس را پیدا کنی منتها رادیو با تفاوت ۱۰/۷ مگاهرتز بالاتر از فرکانس وافعی نشون میده که باید ازشماره نمایش داده شده کم کنی.موقع تست فرکانس رادیو روی اف ام باشه نزدیک بیسیم میبری و یک لحظه بیسیم را روشن میکنی فرکانس روی نمایشگر رادیو دیده میشه ۱۰/۷ از اون کم کن فرکانس بیسم میشه

      • سلام اینطوری که شما فرمایش میدید نیست. داخل خود رادیو یک اوسیلاتور وجود داره. به اسم لوکال اسیلاتور شما مثلا اگر هر فرکانسی را خواستید بگیرید لوکال ۱۰/۷ مگاه هرتز بیشتر از موج دریافتی نوسان میکنه کا با تفاضل این دو ،، موج میانی یا IFساخته میشه مثال برای دریافت فرکانس ۹۰ مگا. لوکال روی فرکانس ۱۰۰/۷ نوسان میکنه پس هر فرکانسی که روی نمایشگر نشون داده میشه. همان فرکانسی هست که از فرستنده ارسال میشه.
        ((جاوید ))

  4. امیر اسماعیلی

    سلام جناب دکتر.
    میخواستم بپرسم اگه فقط نقشه شماتیک و سورس برنامه رو بخوایم قیمت چقدر میشه؟ چون پروزه های مشابه فرکانس متر قیمتشون نسبتا پایینتره.

  5. احمد رضا پندنواز

    سلام
    یک سیگنال ژنراتور نیاز دارم سینوسی بدون اعوجاج باشه
    سینوسی دقیق باشه .با صفحه کلید فرکانس وارد بشه و دستگاه دقیقا همون فرکانس را تولید کنه از ۵۰۰ هرتز تا ۱۰ کیلو حدودا ۱۲ تا فرکانس لازم است میشه مثلا کلید ۱ زده بشه فرکانس ۵۰۰ کلید ۲ مثلا ۱۷۰۰ کلید ۳ مثلا۲۳۰۱ هرتز تا کلید انتر در اینصورت نیازی به صفحه نمایش هم نیست.
    و یا با صفحه کلید فرکانس وارد بشه
    قیمت میخوام با نقشه و برنامه کامل برای پروژه دانشگاه است .یک قسمت از پروژه است

    • طراحی و ساخت سیگنال ژنراتور تخصصی و حرفه ای در زمینه کاری ما نیست. این را بیشتر باید از طریق همکارانی که کارهای آنالوگ انجام میدن پیگیری کنید.

  6. سلام
    خسته نباشید جناب دکتر علیزاده. لطفا بگید ایا شما میتوانید یه فرکانس ساز بسازید که ۱ هرتز تا ۱ گیگاهرتز فرکانس تولید کنه و ۳ موج رو به دلخواه بشه روش تغییر داد و دقت عملش هم شبیه همین فرکانس متر با همین دقت شش اعشار باشه؟آگه سوالم اشتباست عذرخواهی.
    ممنون میشم جواب بدید.

    • امکان طراحی و ساخت چنین دستگاهی توسط تیم ما فارهم نیست. چون این دستگاه با توجه به محدوده فرکانسی که فرمودید در زمینه تخصصی کاری ما نمی گنجد.

  7. سلام مهندس میشه با اینفرکانس متر برد های دزد گیر لباس که روی ۴٫۷ هستش یا بردهای ای ام که روی ۵۶۰۰۰ هزار هستش جواب گرفت

    • نیاز بررسی پارامترهای دیگه سیگنال هست و نمیشه نظر داد.

      • درود مهندس
        برای کار تست ریموت خودرو دزدگیر اماکن و درب ها یک فرکانس متر نیازدارم که بعدازتعمیر ریموت ها،نتیجه ی کاررو ببینم وازصحت مطمئن بشوم;گاهی شده همه چی اوکی از چراغ زدن تا خروجی سلف های متصل به اوسیلاتور (کریستال)اما رسیور پاسخ نمیدهد.درحال حاضر دودستگاه دارم که فقط دررنج۴۳۳و۳۱۵نمایش بصورت روشن شدن ال ای دی میباشد که کاربرد محدود دارد.باتوجه به کریستالهای متنوع امروزی وتولید فرکانسهای متفاوت ازشما وتجربه یتان یاری میطلبم.
        لطفا درصورت اوکی بودن باشماره
        ۰۹۱۸۹۶۱**** تماس بگیرید.
        ممنون محمدی مدیریت موسسه ی اراک بُرد

        • به احتمال زیاد دامنه قابل اندازه گیری سیگنال، این دستگاه برای کارایی که شما مدنظر دارید بایستی تغییراتی داشته باشد. البته اگر مدنظر شما اندازه گیری فرکانسی به صورت اتصال فیزیکی باشد. چون اندازه فرکانس بدون اتصال فیزیکی کلاً مقوله دیگری است.

  8. محمد رضا

    با سلام
    فرکانس متری مورد نیاز هست که با دقت ۰٫۱ هرتز و ده سمپل در هر ثانیه سیگنالی روو اندازه گیری کنه، سیگنال مورد نظر یک موج مربعی بین ۱۵۰ تا ۴۵۰ کیلوهرتز و دامنه آن حدود ۴٫۵ ولت هست.
    آیا پروژه مورد نظر امکان چنین اندازه گیری را دارد یا نه؟

  9. علي مقدم

    سلام ممنون می شم اگر منو راهنمایی کنید من یه دستگاه دارم که یه موج بافرکانس از ۵٠ تا ١٠٠٠ هرتز را تولید می کند آیا مدار ساده ای هست که وقتی ولوم فرکانس را می چرخانم روی سون سگمنت فرکانس خروجی را به من نشان دهد همین و بس

  10. سلام
    من یدونه برد رادیو am/fm/sw دارم که رنج فرکانسی بین ۵۳۰ کیلوهرتز تا ۱۰۸ مگاهرتز رو داره.
    رادیویی که دارم انالوگ هست و میخواستم بدونم میتونم با این فرکانس متر فرکانس کانال رادیویی دریافتی رو ببینم؟در حقیقت فرکانس رزونانس مدار RF رادیو رو میتونه نشون بده؟(فکر کنم دامنه سیگنال زیر ۱۰ میلی ولت هست.)

    • به دلیل دامنه بسیار پایینی که سیگنال شما دارد، این دستگاه امکان اندازه گیری فرکانس سیگنال مورد نظر را ندارد. شما می بایست یک مرحله تقویت انجام بدید.
      یا خودتون این کار رو انجام بدین یا سفارش بدید ما براتون انجام میدیم که البته در اینصورت هزینه مستقلی خواهد داشت.

  11. سلام
    کاش از عملکرد این مدار فیلیمی در سایت قرار می دادید

    • عملکرد این پروژه کاملاً مورد تائید بوده و تحویل آن با ضمانت کارکرد صحیح می باشد چرا که طی چندین مرحله اقدام به بروزرسانی این محصول و رفع ایرادات آن نموده ایم. اما فرمایش شما کاملاً بجاست، در اولین فرصت ممکن فیلم مناسبی را از عملکرد پروژه قرار خواهیم داد.

      • سلام
        از پاسختون متشکرم ، قصدم جسارت یا بیان اینکه مدار به درستی کار نمی کند نبود و اگر دیده باشید همیشه فیلم از عملکرد مدار و اندازه گیریهای مدار مهیج بوده و سبب جذب بیشتر مشتریان و مهندسین است.
        موفق باشین

        • خواهش می کنم نظر لطف شماست. ارائه فیلم از عملکرد پروژه ها البته که می تواند مهیج باشد ولی گهگاهی به دلیل مشغله بالای کاری واقعا مجالی برای تهیه آن پیدا نمی کنیم. مجدداً از ارائه پیشنهادتون تشکر می کنم.
          پیروز باشید.

  12. سلام خسته نباشید
    چند تا سوال مهم داشتم:
    اول اینکه سیگنال ورودی باید حتما مربعی باشه؟؟
    دوم اینکه تا اونجایی که من میدونم در فرکانس های بالا خطوط سیم که سیگنال رو انتقال میدن به سلف و خازن تبدیل میشن _ آیا با این وجود مدار درست عمل میکنه؟؟؟
    سوم اینکه من اگه بخوام پرازنده رو عوض کنم و تغییراتی در مدار بوجود بیارم و ارتقا بدم مثلا ال سی دی رو عوض کنم و رنج دامنه ورودی رو تغییر بدم و… در ماهیت مدار فرکانس متر خلل ایجاد نمیشه؟؟
    و اگر من فقط سورس پروژه با زبان سی بخوام قیمتش تغییر میکنه؟؟
    ممنون

    • ۱- نخیر لزومی ندارد که حتما سیگنال ورودی مربعی باشد. داخل توضیحات آورده ایم که سیگنال ورودی می تواند سینوسی و دندان اره ای هم باشد.
      ۲- این مدار در فرکانس های بالاتر از۴۰۰ مگاهرتز خطای قابل قبولی و بسیار پایینی داشته و در فرکانس های بالاتر تا یک گیگاهرتز بر اساس تست هایی که انجام داده ایم، هیچ مشکلی در عملکردش مشاهده نگردیده است.
      ۳- تغییر پردازنده به سری میکروکنترلر های Mega AVR اگر باشد، مشکلی پیش نمی آید اما انجام تغییرات به عهده خودتان بوده و مشمول پشیبانی ما نمی شود. ولی اگر هم بخواید از میکروکنترلرهایی به غیر AVR استفاده کنید، نیازمند طراحی مجدد می باشد و تا حدودی کارتان سخت می شود و باید تسلط به رجیستری ها و بردارهای وقفه میکروکنترلر جدید را داشته باشید.
      ۴- سورس این پروژه از همان ابتدا با زبان بسیک آماده شده و امکان تغییر آن به زبان C فعلا وجود ندارد مگر اینکه به عنوان یک پروژه سفارشی مطرح گردد که در اینصورت قابل انجام است.

  13. سلام … ببخشید شما می دونید معکوس کننده دیجیتالی چیه
    آیا اسم دیگه ای داره ؟ از کجا میشه تهیه کرد؟

    • اگر منظور صرفاً معکوس کننده یک پالس مربعی باشد، می توانید از گیت NOT استفاده کنید. آی سی ۷۴HC04 یک گیت NOT شش تایی می باشد که شما می بایست فقط از یک واحد آن استفاده کنید.

  14. درود، من این مدارو با این ویژگی که بتونه دامنه ۵۰ میلی ولت تا ۱۰ ولت رو اندازه گیری کنه میخوام…ایا امکان اعمال این تغییرات هست درون مدار؟

  15. با عرض سلام و خسته نباشید
    یه سؤالی داشتم،می خواستم بدونم دامنه سیگنال ورودی که فرمودید باید 0 تا 5 ولت باشه اگه بیشتر یا کمتر بشه چه مشکلی واسه مدار پیش میاد؟ یا اگه از منفی 5 تا مثبت 5 بهش بدیم چی؟ در کل دامنه سیگنال ورودی به چی بستگی داره؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ما عنوان ننموده ایم که دامنه سیگنال باید صفر الی 5 ولت باشد. بلکه دوستان دیگر در بخش نظرات، سوال کردن و من عرض کردم که دامنه باید بین 4 الی 5 ولت باشد. اگر رنج دامنه به غیر این رنجی که گفتم باشد قطعاً مدار دچار خطای محاسباتی می شود که البته اگر دامنه بیشتر از 5.5 ولت باشد، مدار دچار آسیب دیدگی هم می شود.

  16. سلام
    آیا میشه با این دستگاه فرکانس سیگنال های پارازیتم به دست آورد یا سورسشو مشخص کرد؟ آیا تست کردین شکل آنها هم مربعی هست؟

  17. با سلام
    این محصول همراه آنتن می باشد ؟

    • این محصول امکان اندازه گیری فرکانس با آنتن را ندارد و طراحی این مدار به نحوی صورت گرفته است که می بایست سیگنال بصورت مستقیم به ورودی مدار داده شود

  18. ابوالفضل

    باعرض سلام من یه میکرون بیسیم VHF دارم که تنظیمش بهم خورده آیا این دستگاه به درد تنظیم کردنش میخوره

  19. با عرض سلام ببخشید من یه سوال داشتم که این دستگاه حتما باید به مدت یک ثانیه بهش پالس بدیم تا فرکانسو حساب کنه یا نه زمان محاسبه فرکانس هم دست ماست مثلا ۶۰۰۰ هرتز ما فقط در یک دهم ثانیه اندازه گیری کنیم که باید به ما ۶۰۰ هرتز بده و بعد با ضرب ۶۰۰ در ۱۰ ۶۰۰۰ هرتز به ما بده.ممنون

  20. محمد رضا

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده فرکانس متری نیاز دارم که بتوانم فرکانس تمام تلفن بیسیم ها ی تا رنج ۹۰۰mhz رو اندازه بگیرم با این پروژه شما کارم راه میفته؟

    • سلام، بله این فرکانس متر می تواند در این رنج فرکانسی که شما مدنظر دارین کار کند. ولی مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که در این مدار، دامنه فرکانس ورودی می بایست حدود ۴ الی ۷ ولت باشد. اگر دامنه سیگنال ورودی بیشتر از این باشد باید تضعیف کننده دامنه و اگر دامنه سیگنال کمتر باشد، بایستی یک تقویت کننده در ورودی طراحی شود.

  21. بهرام برقی

    سلام با تشکر از خدماتتون.
    پروژه دارم فقط در حد شبیه سازی فرکانس متر ،با پروتئوس و با کامپایلر bascom یا codevision میتونید راهنمائیم کنید لطفاً

  22. افشین جوادی

    سلام من یک نمونه از این فرکانس متر میخوام برای اندازه گیری فرکانس ریموت دزدگیر میخوام بدونم جواب کارم را میده یا نه

    • این فرکانس متر برای اندازه گیری فرکانس مربعی با دامنه ولتاژ ۰ الی ۵ ولت می باشد. شما اول باید مشخصات سیگنالی که میخواین فرکانسش رو اندازه گیری کنید با اسیلوسکوپ مشاهده کنید و اگر مربعی با دامنه ۵ ولت بود، در اینصورت می تونید از این پروژه استفاده کنید

  23. سلام من میخواستم بدانم سرعت زمان اندازه گیری {نمونه برداری} چقدر است؟ و ایا میشود سرعتش هر نیم ثانیه باشد؟

  24. جناب مهندس عزیز قیمت برد سوارشده فرکانس سنج ۱ الی ۱gz را برای بنده بفرستید.
    آیا مولد فرکانس ۳۰ کیلو به بالا دارید – برای اولترا سونیک میخواهم

  25. سلام
    من میخواستم بپرسم آیا این پروه در اندازه گیری مدارات فلزیاب قابل استفاده هست.منظورم تنظیم دقیق فرکانس خروجی مدارات فلزیاب هستش.

    • ما در زمینه مدارت فلزیاب هیچ گونه فعالیتی نداریم و به همین دلیل نمی توانم اطمینان دهم که آیا این مدار برای شما کارایی خواهد داشت یا نه.

  26. سید نورالدین حسینی

    باسلام یه سوال داشتم :بنده توکار طراحی و ساخت فرستنده های رادیویی وات بالای fmو اسیلاتور های دقیق هستم ایا میتونم ازاین فرکانس متر برای تنظیم استفاده کنم ایا میشه روش حساب کرد

    • این فرکانس متر صرفا یک پروژه تحقیقاتی بوده ولی میزان خطای آن در حد قابل قبولی می باشد . در رنج اندازه گیری ۱ هرتز الی ۱۰ مگاهرتز با اطمینان می توانم بگویم که خطای اندازه گیری در حد صفر می باشد! ولی در فرکانس های بالای ۵۰۰ مگاهرتز تا حدودی (۲٫۵ درصد) خطا دارد.
      اگر شما می خواهید که یک فرکانس متر بسیار دقیق طراحی شود می توانید از طریق بخش سفارش پروژه درخواست خود را مطرح کنید.

  27. saeed mahdavi

    با عرض ادب، می‌خواستم بفرمایید چگونه میشود این دستگاه فرکانس متر را به طور کامل نصب شده در جعبه نصب خریداری کرد و اینکه نحوه پرداخت میتواند درب منزل هنگام تحویل جنس باشد؟

    • مشکلی نیست، ما میتونیم این دستگاه رو داخل یک قالب مناسب قرار بدیم. حتی اگه نیاز باشه میتونیم ابعاد برد رو هم تغییر بدیم تا یه قالب براش پیدا کنیم .
      چون قراردادی با اداره پست نبستیم، تحویل درب منزل فعلا نداریم و باید بر اساس مراحل سفارش پروژه اقدام به ثبت درخواست خود نمایید .
      همچنین عنایت داشته باشید که در صورت درخواست قاب، هزینه آن جداگانه باید محاسبه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *