خانه / رباتیک و مکاترونیک / ربات مین یاب

ربات مین یاب

سفارش طراحی و ساخت کلیه ربات های مین یاب در دو سطح اتوماتیک و دستی جهت شرکت در مسابقات رباتیک یا مصارف آموزشی پذیرفته می شود. شما می توانید از طریق قسمت سفارش پروژه و بیان جزییات ربات مین یاب خود، سفارش ساخت ربات مین یاب مورد نظر را به ما بدهید.

یک ربات مین یاب، باید قادر باشد تمامی مین‌های کارگذاری شده در یک ناحیه‌ی مشخص را کشف و نقشه‌ی میدان مین را استحراج نماید. البته در میدان مین قطعاً موانع متعددی وجود خواهند داشت که این موانع می‌بایست در طراحی سخت افزار و نرم افزار ربات لحاظ گردد .

برنامه نویسی ما جهت آماده سازی این نوع ربات ها به زبان C و تحت کامپایلرهای Atmel Studio یا Codevision AVR می باشد. هزینه ساخت ربات مین یاب بستگی به نوع کاربرد ربات دارد به طوریکه اگر قصد شرکت در مسابقه خاصی را دارید با ذکر لیگ مربوطه هزینه ساخت ربات را برایتان اعلام می کنیم چرا که هر مسابقه رباتیکی قوانین خاص خود را دارد و قاعدتاً ربات آماده شده هم به لحاظ سخت افزاری و هم به لحاظ نرم افزاری باید منطبق بر قوانین لیگ رباتیک مربوطه باشد .

همچنین شما می توانید از آموزش های ساخت ربات مین یاب توسط دکتر علیزاده که تجربیابت فراوانی در این زمینه دارند نیز بهره مند شوید، آموزش ها هم میتواند به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار شوند. جهت اطلاع از نحوه آموزش های آنلاین یا حضوری ساخت ربات مین یاب از طریق بخش سفارش پروژه با ما تماس بگیرید .

 

  • قیمت
  • ابعاد
  • کد پروژه
  • خرید پروژه
  • پشتیبانی
ساخت ربات و آموزش آن

ویژگی های این محصول

امکان بروزرسانی این محصول
پیشتیبانی این محصول
کیفیت برنامه نویسی
تحویل سورس کامل
کاربردی بودن پروژه
امکان کار با باتری

مجموع

ویژگی هایی که ما به این محصول نسبت می دهیم

امتیاز کاربران: 4.35 ( 2 رای)
لینک کوتاه:

درباره افشین علیزاده

مرا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته های برق و کامپیوتر بشناسید‌. بدیهی است در دنیایی زندگی می‌کنم که از دریای بی‌کران علایقم‌، فقط قطراتی اندک نصیبم می‌شود. معتقدم مهندسی یعنی «خلاقیت»‌ در کار بردن علوم و فنون به منظور طراحی و یا توسعه ساختارها، و همواره سعی کرده ام تا در این مسیر دشوار قدم هایی هر چند کوچک بردارم. به لحاظ تحصیلی نیز هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) مهندسی برق قدرت گرایش الکترونیک قدرت، در تهران می باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *