خانه / پروژه های کاربردی / فرکانس متر و ADC سه کاناله دیجیتال

فرکانس متر و ADC سه کاناله دیجیتال

در پروژه فرکانس متر و adc سه کاناله دیجیتال از میکروکنترلر ATMEGA8 و یک عدد سون سگمنت مالتی پلکسی سه رقمی استفاده شده است .

هدف در این پروژه، سنجش دقیق فرکانس ورودی در محدوده ۱ هرتز الی ۱ کیلوهرتز تحت دامنه ۲۲۰ ولت با دقت دو رقم اعشار بوده و همچنین می بایست همزمان سه ورودی آنالوگ به مقدار معادل دیجیتال تبدیل شوند و بر روی سون سگمنت به نمایش در آیند. البته این مقادیر در این فرکانس متر به صورت دستی و اتوماتیک نمایش داده می شوند که حالت های دستی و اتوماتیک توسط یک میکروسوئیچ قابل انتخاب می باشند .

در حالت سنجش فرکانس ورودی به صورت هوشمند عمل شده است به اینصورت که تا فرکانس ۱۰ هرتز با دقت ۲ رقم اعشار و تا فرکانس ۱۰۰ هرتز با دقت یک رقم اعشار عملیات نمونه برداری از ورودی صورت میپذیرد. در این پروژه به علت استفاده در صنایع ابزار دقیق، سعی شده است تا حساسیت و دقت قابل قبولی داشته باشد از این رو طراحی بخش سخت افزار و نرم افزار آن تحت استاندارد طراحی صنعتی می باشد.

برنامه نویسی پروژه فرکانس متر و ADC سه کاناله دیجیتال، به زبان C تحت کاپایلر WinAVR آماده شده است. در برنامه نویسی این پروژه سعی شده تا برنامه آن به نحوی آماده شود که علاوه بر بهینه بودن، از ساختار منطقی و منظمی تبعیت نماید و بدین منظور بیشتر کدها در قالب توابع فرعی و یک سری کتابخانه های اختصاصی همراه با کامنت داخل کدها، می باشد .

در صورت درخواست ما میتوانیم هر تغییرات دلخواهی را روی پروژه فرکانس متر و ADC سه کاناله دیجیتال حتی تحت طراحی جداگانه ای، اعمال نمائیم. کافی است توسط سامانه ثبت سفارش پروژه اقدام به ارسال جزئیات پروژه درخواستی خود نمائید.

 

  • قیمت
  • ابعاد
  • کد پروژه
  • خرید پروژه
  • پشتیبانی
برد مونتاژ شده به همراه سورس کامل = ۷،۹۰۰،۰۰۰ ریال
طول = ۱۲۰ میلی متر
عرض = ۹۰ میلی متر

ویژگی های این محصول

قابلیت استفاده بصورت پرتابل
هماهنگی PCB با قاب
امکان تولید انبوه پروژه
کیفیت برنامه نویسی
طراحی صنعتی پروژه
تحویل سورس کامل
امکان اعمال تغییرات

مجموع

ویژگی هایی که ما به این محصول نسبت می دهیم

امتیاز کاربران: 3.45 ( 1 رای)
لینک کوتاه:

درباره افشین علیزاده

مرا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته های برق و کامپیوتر بشناسید‌. بدیهی است در دنیایی زندگی می‌کنم که از دریای بی‌کران علایقم‌، فقط قطراتی اندک نصیبم می‌شود. معتقدم مهندسی یعنی «خلاقیت»‌ در کار بردن علوم و فنون به منظور طراحی و یا توسعه ساختارها، و همواره سعی کرده ام تا در این مسیر دشوار قدم هایی هر چند کوچک بردارم. به لحاظ تحصیلی نیز هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) مهندسی برق قدرت گرایش الکترونیک قدرت، در تهران می باشم.

پروژه مشابه

مینی اسیلوسکوپ دیجیتالی وایرلس با ماژول NRF24L01

مینی اسیلوسکوپ دیجیتالی وایرلس

در این پروژه از ماژول پیشرفته وایرلس به نام +NRF24L01 به منظور ارسال دیتا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *