خانه / پروژه های کتابخانه ای / پروتکل RC5 در قالب کتابخانه راه انداز

پروتکل RC5 در قالب کتابخانه راه انداز

ما برای پروتکل RC5 کتابخانه کامل راه انداز آماده نموده ایم که در این کتابخانه کلیه جزییات این پروتکل جهت خواندن اطلاعات ارسالی توسط ریموت کنترل های مادون قرمز، دیده شده است و می تواند مرجع مناسبی به منظور آموزش پروتکل RC5 تلقی گردد. شما فقط می بایست این کتابخانه را به پروژه اصلی خود Include کرده و از توابع تعریف شده آن استفاده کنید تا هم دستگاه خود را با ریموت کنترل های مختلف سینک کنید هم اینکه اطلاعات ارسالی RC5 را دریافت نموده و پردازش های خود را بر روی داده های دریافتی انجام دهید. حتی شما می توانید با استفاده از این پروتکل اقدام به ارسال اطلاعات دلخواه خود نیز نمایید .

کتابخانه پروتکل RC5 به زبان C و تحت کامپایلر WinAVR آماده شده است (در صورت سفارش میتوان با تغییراتی اندک کتابخانه را روی کامپایلر Codevision AVR نیز هماهنگ کرد و یا حتی کتابخانه به زبان بسیک تحت کامپایلر Bascom AVR را نیز تحویل داد). توضیح کامل نحوه استفاده از توابع و پیکربندی کتابخانه پروتکل RC5 در قالب یک فایل PDF ارائه خواهد شد همچنین شماتیک یک نمونه مدار تست شده را نیز جهت طراحی مدار با پروتکل RC5، در اختیارتان قرار خواهیم داد .

در صورت سفارش میتوان پروتکل RC5 را در هر نوع پروژه ای بصورت ترکیبی پیاده نمود، فقط کافی است از طریق سامانه ثبت سفارش پروژه اقدام به ارسال جزئیات پروژه درخواستی خود نمائید.

 

  • قیمت
  • ابعاد
  • کد پروژه
  • خرید پروژه
  • پشتیبانی
فایل کتابخانه + شماتیک = ۲،۸۰،۰۰۰ ریال
این محصول صرفاً سورس کتابخانه راه انداز می باشد

ویژگی های این محصول

قابلیت استفاده بصورت پک راه انداز
امکان بروزرسانی این محصول
پیشتیبانی این محصول
کیفیت برنامه نویسی
امکان اعمال تغییرات
تحویل سورس کامل
کاربردی بودن پروژه

مجموع

ویژگی هایی که ما به این محصول نسبت می دهیم

امتیاز کاربران: 2.98 ( 3 رای)
لینک کوتاه:

درباره افشین علیزاده

مرا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته های برق و کامپیوتر بشناسید‌. بدیهی است در دنیایی زندگی می‌کنم که از دریای بی‌کران علایقم‌، فقط قطراتی اندک نصیبم می‌شود. معتقدم مهندسی یعنی «خلاقیت»‌ در کار بردن علوم و فنون به منظور طراحی و یا توسعه ساختارها، و همواره سعی کرده ام تا در این مسیر دشوار قدم هایی هر چند کوچک بردارم. به لحاظ تحصیلی نیز هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) مهندسی برق قدرت گرایش الکترونیک قدرت، در تهران می باشم.

۲ نظر

  1. سلام و خسته نباشید و تبریک عید نوروز خدمت شما مهندس بزرگوار
    چنتا سوال داشتم خدمتتون
    اول که این کتابخانه توابعی جهت ارسال IR وجود دارد یا خیر
    دوم که این کتابخونه را برای ریموت های کولر گازی و امثال انها تست کرده اید یا خیر

    • این محصول فقط برای دریافت کدهای RC5 می باشد و حالتی برای ارسال ندارد. پروتکل RC5 یک استاندارد است و هر وسیله ای که این استاندارد را رعایت نماید، با محصول ما سازگاری دارد. بر روی کولر گازی تا بحال تستی انجام نداده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *