خانه / پروژه های تحقیقاتی / قطب نما با ماژول CMPS03

قطب نما با ماژول CMPS03

در این پروژه از میکروکنترلر ATmega8 به همراه یک نمایشگر LCD و ماژول CMPS03 (قطب نمای دیجیتال) با رابط I2C استفاده شده است .

ماژول CMPS03، قطب نمای کاملی برای تعیین جهت و جهت‌یابی به شمار می آید. این وسیله با استفاده از میدان مغناطیسی زمین میزان انحراف از جهت قطب شمال را نشان می‌دهد که در حقیقت شمال مغناطیسی زمین است. در استفاده از این ماژول باید توجه کرد که هر گاه قطب‌نما در نزدیکی اشیای آهنی یا فولادی و یا منابع الکتریکی قرار گرفته باشد، مقدار خروجی آن از قطب، مقداری منحرف می‌شود .

این ماژول می تواند کاربردهای وسیعی در حوزه جهت یابی داشته باشد از جمله می توان به استفاده در صنایع نظامی، مخابراتی و همچنین ساخات انواع ربات های مین یاب و امدادگر اشاره نمود .

برنامه نویسی پروژه قطب نما با ماژول CMPS03، به زبان C و تحت کامپایلر CodevisionAVR می باشد. در برنامه نویسی این پروژه سعی شده تا برنامه آن به نحوی آماده شود که علاوه بر بهینه بودن، از ساختار منطقی و منظمی تبعیت نماید و بدین منظور بیشتر کدها در قالب توابع فرعی و یک سری کتابخانه های اختصاصی همراه با کامنت داخل کدها، می باشد . برای ماژول CMPS03 یک کتابخانه راه انداز اختصاصی طراحی شده که می توان با پیوست کردن این کتابخانه به هر برنامه ای از توابع تعریف شده آن به منظور پیکربندی و دریافت داده های این ماژول استفاده کرد و شما می توانید این کتابخانه را به تنهایی تهیه نمایید که برای آگاهی از قیمت این کتابخانه راه انداز از طریق بخش سفارش پروژه با ما تماس بگیرید .

در صورت درخواست میتوان هر پروژه ترکیبی با ماژول CMPS03 را طراحی نمود .

 

  • قیمت
  • نوع محصول
  • کد پروژه
  • سفارش پروژه
  • پشتیبانی
برد مونتاژ شده بدون ماژول = ۴،۹۰۰،۰۰۰ ریال
سورس پروژه = ۲،۷۰۰،۰۰۰ ریال (در صورت درخواست ماژول قیمت آن جداگانه محاسبه می شود جهت اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید)
این پروژه سورس کتابخانه راه انداز می باشد

ویژگی های بارز این محصول

قابلیت استفاده بصورت پک راه انداز
امکان بروزرسانی این محصول
پیشتیبانی این محصول
کیفیت برنامه نویسی
امکان اعمال تغییرات
تحویل سورس کامل
کاربردی بودن پروژه

مجموع

ویژگی هایی که ما به این محصول نسبت می دهیم

امتیاز کاربران: 3.6 ( 1 رای)
لینک کوتاه:

درباره افشین علیزاده

مرا به عنوان یک علاقه‌مند به رشته های برق و کامپیوتر بشناسید‌. بدیهی است در دنیایی زندگی می‌کنم که از دریای بی‌کران علایقم‌، فقط قطراتی اندک نصیبم می‌شود. معتقدم مهندسی یعنی «خلاقیت»‌ در کار بردن علوم و فنون به منظور طراحی و یا توسعه ساختارها، و همواره سعی کرده ام تا در این مسیر دشوار قدم هایی هر چند کوچک بردارم. به لحاظ تحصیلی نیز هم اکنون دانشجوی دکترای تخصصی (Ph.D) مهندسی برق قدرت گرایش الکترونیک قدرت، در تهران می باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *